Wednesday, August 22, 2007

Sneak Preview

Due to pure boringness and laziness and tiredness, I don't have any good articles to come up for today's update. Just to give you some sneak preview of what I was doing most of the time tonight. Same situation was for yesterday, and will be going to be the same for another 1.5 weeks time.

Eh, sapa pulak ambik gambar orang tengah buat homework ni. Kacau konsentrasi betul la.

Homework for today: 3 soalan aje. Tapi jawapan dia boleh cecah 9 muka surat woo. Kalau macam ni hari-hari, cukup dua minggu dah boleh buat mini-thesis dah ni.

Now, after looking at me having to spend 4 hours of my night time after the daily working hours, laying on my bed doing this tedious and difficult homework, anybody still feel interested to follow my footsteps?

P/s: Menjadi jugak lakonan aku buat muka poyo kononnya tengah struggle buat homework. Padahal time ambik gambar ni homework dah siap dah. Hehehee...

8 comments:

fajar said...

wah wah wah...
rajinnya abang sorang ni. pergh.. mcm buat PhD je. Kalah mcm ni. Eheks

EnAikAY said...

Itu namanya rajin terpaksa bang. Kalau bukan sebab terpaksa, aku dah lama 'bungkus' dah bawah selimut tu.

niefeng said...

ceh cemerlang temberang rupanya hahaahaahha,

*Jilly* said...

elele.. kot ye pun, phone nokia tu buang le ke tepi.. hehehe

bola2api said...

POYO POYO hahahha

[web-mod] said...

mmg aku dah tau gambar tipu sbb laptop tu dok terang jek... hahhaa

Anonymous said...

kalu hang ni, mmg sah2nyer kuat berlakon...huhu

EnAikAY said...

Niefeng, tak kira la temberang ke, memerang ke, beruang ke.. janji bergaya.. hahaa.

Jilly, eh.. u perasan Nokia tu ye? Nokia tu pun pandai berlakon poyo gak tu. Kena la enter frame sikit.

Bola2api, sapa poyo? Kau ke aku? Aku rasa kau pun sama2 poyo gak.

Web-mod, itu gambar betul la. Laptop tu terang sbb aku dengar lagu mp3 dari laptop sambil mempoyokan diri buat homework.

Defina, kalau saya masuk anugerah pelakon poyo popular, jgn lupa undi SMS ye! hahahaaa